Vad kostar hemstädning?
Som avtalskund hos oss betalar du en fast månadsavgift. Den baseras på det antal timmar vi kommit överens om att vi ska städa vid varje tillfälle. Boka hembesök
Vad händer om jag avbokar en hemstädning?
Självklart har du möjlighet att avboka ett städtillfälle. Om du gör det senast sju dagar i förväg får du de avbokade timmarna tillgodo. Dessa kan du använda längre fram för ett extra städtillfälle eller till ett urval av våra övriga tjänster som exempelvis fönsterputsning, storstädning eller trädgårdstjänster.
Hur gör vi med det praktiska som nyckelkvittering och eventuell larmvisning?
Vi brukar alltid boka in ett hemstädsmöte innan första städtillfället. Det är ett perfekt tillfälle för en nyckelkvittering och larmvisning. När vi väl har mottagit nyckeln förvaras dessa inlåsta i ett kassaskåp, märkta enbart med ett kundnummer.
Ska vi vara hemma första städningen för att gå igenom städinstruktionen och besvara eventuella frågor under städningen?
Under hemstädsmötet går vi igenom alla viktiga frågor och sammanställer en städinstruktion utifrån era behov och önskemål. När sedan våra medarbetare kommer och städar hos er är dem redan vid första städtillfället informerade om detta och redo att börja städa direkt.
Vad händer om jag inte är nöjd med städningen?
Om du inte inte är nöjd med vårt arbete kommer vi självklart tillbaka och åtgärdar det du inte är nöjd med. Kom ihåg att anmäla din reklamation senast sju dagar efter utfört arbete.
Måste jag ha ett fast städschema?
Nej, du kan kontakta oss när helst du vill – men för att få en kontinuitet i städningen rekommenderar vi ett fast schema. Det är då lättare för oss att se till att du får samma personal som städar hos dig varje gång.
Har era medarbetare sekretess?
Alla medarbetare på Malmö Bo & Fastighetsservice AB har skrivit på sekretessavtal så ni kan känna er trygga i både hemmet och på kontoret.